Equality
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Equality

WOW Guild Equality
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Raid inschrijven voor externen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
tallbeard
Admin
tallbeard


Aantal berichten : 13
Registration date : 16-06-08

Raid inschrijven voor externen Empty
BerichtOnderwerp: Raid inschrijven voor externen   Raid inschrijven voor externen Icon_minitimema jun 30, 2008 1:09 pm

Hier kan iedereen, die niet bij de guild zit maar toch graag met ons mee kara zou willen raiden, zich inschrijven en indien we dan nog plaatsen hebben kunnen degenen die zich ingeschreven hebben een invite krijgen. Wij raiden iedere dinsdag- en donderdagavond. Invites beginnen om 19 uur dus gelieve dan online te zijn.
hieronder kan je posten welke dag van de week je meekomt. Deze post worden wekelijks vernieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shamanta

Shamanta


Aantal berichten : 17
Registration date : 16-06-08

Raid inschrijven voor externen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raid inschrijven voor externen   Raid inschrijven voor externen Icon_minitimedi jul 01, 2008 9:08 am

Joo..


Je kan het beter iets specifieker houden door voor elke raid een post te maken.


Dus bijv..

Inschrijvingen Karazhan (Open Raid) Dinsdag 01-07-08

En dan ook

Inschrijvingen Karazhan (Open Raid) Donderdag 03-07-08

En dan maak je die voor volgende week ook vast aan zodat mensen kunnen aangeven dat ze
volgende week ook kunnen.

Op die manier kunnen mensen per datum inschrijven. En heb je dus sneller meer mensen.

Voor vanavond weet ik voor zo'n 70% zeker dat ik mee kom. Deze keer zal ik dan op Marinaat komen.
De volgende keren liever op mijn druid. Want op Marinaat heb ik al alles uit Karazhan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Raid inschrijven voor externen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Raid karazhan op Donderdag.
» raid dinsdag 15-07-2008

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equality :: Open Forum :: Open Raids-
Ga naar: