Equality
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Equality

WOW Guild Equality
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Marinaat Terug in Gophers of Doom !!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shamanta

Shamanta


Aantal berichten : 17
Registration date : 16-06-08

Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Empty
BerichtOnderwerp: Marinaat Terug in Gophers of Doom !!   Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Icon_minitimedo jul 24, 2008 3:46 pm

hey luitjes..

Ik ben sinds kort weer Guildmaster van Gophers of Doom.

Bepaalde mensen zijn nu uit de guild en de rust is wedergekeerd.

Graag zou ik zien dat we als 1 club verder gaan en dus geheel Equality laten joinen.

Gophers of Doom zal uitgroeien tot de grootste en gezeligste nederlandstalige guild.
We gaan ons klaar maken voor de uitbreiding zodat we dan met de end gaming kunnen beginnen.

Ik zal jullie binnenkort allemaal aanspreken en in overleg met jullie officers een plaats aanbieden binnen gophers.

Ik neem aan dat jullie hier positief tegenover staan omdat we gezamelijk veel mere kunnen bereiken dan los van elkaar.

Voor vragen en ideeen kun je me altijd /whsiperen.

Ook de nieuwe site van Gophers is al in de lucht.
Www.gophersofdoom.com

registreer je snel.

Greetz

Marinaat
Terug naar boven Ga naar beneden
tallbeard
Admin
tallbeard


Aantal berichten : 13
Registration date : 16-06-08

Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marinaat Terug in Gophers of Doom !!   Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Icon_minitimema jul 28, 2008 3:09 pm

we zullen het er over hebben het idee klinkt alleszinds het overdenken waard

we zullen zien wat er van komt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shamanta

Shamanta


Aantal berichten : 17
Registration date : 16-06-08

Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marinaat Terug in Gophers of Doom !!   Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Icon_minitimema jul 28, 2008 3:18 pm

vanavond ga ik onder andere met Tim in gesprek over de merge..

Mocht je vragen, opmerkingen etc hebben dan hoop ik dat je vanavond joined op TS zodat
ik kan uitleggen wat ik van plan ben en hoe we het beste alles kunnen laten verlopen.


Mochten we inderdaad als 1 club weer verdergaan dan stellen we na de guild merge een recruitment stop in voor mensen lager dan level 60.

Er zijn dan ineens "veel" nieuwe gezichten binnen de guild. Dat veroorzaakt altijd een beetje rommel qua rust zeg maar.

Dus dan laten we eerst iedereen aan elkaar wennen enzo en dan bouwen we de teamspirit op.. En als alles goed verloopt en alle rangen zijn ingedeeld dan kunnen we eens kijken of we meer mensen onder lvl 60 willen.

Dit geldt dan natuurlijk niet voor alt's, maar alleen voor nieuwe mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marinaat Terug in Gophers of Doom !!   Marinaat Terug in Gophers of Doom !! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marinaat Terug in Gophers of Doom !!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equality :: Open Forum :: Algemeen-
Ga naar: